אריה גולדין: מדוע שעוני רולקס הפכו לסמל סטטוס?

April 15 2023reshdxmb_admin

אריה גולדין: שעוני רולקס, מדוע הם הפכו לסמל סטטוס?

אם יש מותג שעונים אחד שביסס היטב את המוניטין שלו כסמל סטטוס, זה רולקס, מסביר אריה גולדין מומחה לשעוני יוקרה. לדבריו זה הושג באמצעות מגוון טקטיקות שונות, כולל ייצור, מיתוג ושיווק.

במאמר זה מסביר אריה גולדין את הסיבות שהפכו את רולקס למותג על. הסיבה ששעוני רולקס הפכו לסמל סטטוס שכזה היא שהם איכותיים להפליא ותוכננו ללבישה על ידי אנשים חזקים. הם גם יקרים להפליא, כך שלחלקם יכול להיות קשה מאוד להרשות לעצמם.

כתבה של אריה גולדין על שעוני רולקס
אריה גולדין. רולקס. סמל סטטוס.

רולקס אינו מיועד לבעלי לב חלש

הרולקס הראשון עוצב על ידי הנס ווילסדורף, שהיה אז איש עסקים בלונדון. הוא תמיד רצה להמציא שם מותג שיהיה קל לבטא בכל שפה והרהר ברעיון במשך שנים לפני שהגה את רולקס.

הוא נוצר בהשראת הניסיון שלו לפתוח צדפה במסעדה, שדורש כלים מדויקים וידע מיוחד. על מנת לוודא שכל הרכיבים יהיו באיכות הגבוהה ביותר, ווילסדורף החליט שהוא רוצה שכל שעוני הרולקס שלו ייוצרו בבית החווה היוקרתי Maison Aegler בביאן, שוויץ.

רולקס. סמל סטטוס. אריה גולדין

זה איפשר לרולקס לייצר שעונים באיכות יוצאת דופן, וזו הסיבה שהוא עדיין נחשב לאחד ממותגי השעונים הטובים בעולם כיום.

הם גם מאוד קשים ועמידים, מה שהופך אותם לאידיאליים ללבישה במגוון של סביבות. זה נכון במיוחד לגבי שעוני הכלים האייקוניים שלהם, כמו Submariner ו- GMT-Master. אלה משמשים לעתים קרובות אנשי מקצוע שצריכים להיות מסוגלים לדעת את השעה בכל סביבה, כולל מתחת למים, בגובה רב או בנוכחות שדות מגנטיים.

לרולקס יש הרבה דגמים שונים לבחירה, כך שתוכל למצוא את השעון המושלם לצרכים שלך. למשל, ניתן להשיג דגם גברים או נשים בזהב, כסף, פלטינה או אפילו יהלומים.

אתה יכול גם למצוא מגוון רחב של סגנונות וגדלים, וזה נהדר אם אתה רוצה משהו שהוא לא גדול מדי או קטן מדי. כך למשל, ניתן להשיג רולקס אויסטר בגדלים שונים, כך שתתאים לכל מידה של פרק כף היד.

יש 15 קולקציות שונות לבחירה ברולקס, כך שיש משהו לכל אחד. לדוגמה, אם אתה רוצה שעון שהוא יותר מראה, אתה יכול להשיג רולקס עם שיבוצי יהלומים על הלוח והצמיד.

סמל יוקרה. רולקס. אריה גולדין . סמל סטטוס.

דרך נוספת להבליט את הרולקס שלך היא להוסיף לו מגע אישי. ניתן לעשות זאת במגוון דרכים, החל מהוספת חריטות או מספרים למארז או חוגה יהלום או ספיר.

עבור אנשים רבים, הרולקס שלהם הוא יותר מאביזר יוקרתי; זה הרחבה של עצמם. הם לובשים את הרולקס שלהם כדי להזכיר לעצמם את הדברים החשובים בחיים והם עשויים ללבוש אותו כדי לחגוג אירוע או כמתנה למישהו שאכפת להם ממנו.

#אריה גולדין
#רולקס
Share: