רמי יהושע – עובדות מעניינות על בודפשט

March 22 2023reshdxmb_admin

רמי יהושע: דברים שאולי לא ידעת על בודפשט

בודפשט היא עיר יפהפייה מלאה באטרקציות היסטוריות, מסביר איש העסקים והפרסומאי רמי יהושע . היא ידועה גם בארכיטקטורה המודרנית שלה והיא בהחלט מקום שנעים וכדאי לבקר בו במסגרת נסיעה עסקית או חופשה פרטית.

אם יש לכם כמה ימים פנויים לטיול בבודפשט, תוכלו לצעוד ברחובות העיר, להכיר אותה מקרוב. תוכלו לראות ארמונות, כנסיות, ברים, חורבות וגם את האטרקציות של העיר החבויות ברובע היהודי, כמו גם תוכלו לקחת שייט על הדנובה ולבלות כמה שעות בספא מרגיע!

תיירות בבודפשט. רמי יהושע

אחד הדברים הטובים ביותר בבודפשט הוא שזו אחת הערים המעניינות באירופה. יש לה היסטוריה שראשיתה אלפי שנים והיא מלאה בעובדות מעניינות ומקומות מעניינים. הנה כמה מהם:

בודפשט. טיול עם רמי יהושע

1. הונגריה היא המדינה עם מספר המעיינות התרמיים הגבוה ביותר בעולם!

ישנם מעל 1300 מעיינות תרמיים במדינה ו-123 מהם נמצאים בבודפשט. מעיינות טבעיים אלו מפורסמים בסגולות הריפוי שלהם. מעיינות חמים אלו יכולים לשמש לטיפול במגוון מחלות כולל כאבי שרירים, כאבי ראש ונדודי שינה.

2. בהונגריה נמצאת מערכת המערות הגדולה בעולם!

יש עולם תת קרקעי מתחת לבודפשט שמלא בקילומטרים של מערות ומנהרות. האזורים התת-קרקעיים הללו מלאים בסיפורים מרתקים והרבה תעלומות.

3. הונגריה היא מדינה של המצאות רבות, מעטים כדוריים ועד לקוביה ההונגרית.

אם אתם בעניין של מדע וטכנולוגיה, הונגריה היא היעד המושלם עבורכם. המדינה מובילה במחקר ופיתוח ובעלת נוכחות חזקה בתחומי הבריאות, החקלאות, הכרייה והחינוך.

4. השם “בודפשט” הגיע משלוש ערים שהתאחדו ויצרו את העיר החדשה בשנת 1873. שתי הערים הראשונות נקראו בודה ופשט, אך בבירה החדשה הן נודעו בשם בודפשט.

5. בודפשט היא עיר שלא מיועדת רק לתיירים, היא ביתם של כמה המצאות וחידושים חשובים שהשפיעו ברחבי העולם.

6. בודפשט היא אחת הערים הפופולריות באירופה לתיירים.

יש הרבה אטרקציות ודברים לעשות בבודפשט, אז חשוב לדעת לאן ללכת כדי להפיק את המרב מהזמן. תוכלו לבקר בבניין הפרלמנט ההונגרי, לערוך סיור בטירת בודה היפה, ולרכוב על רכבל שמוביל אתכם עד לראש הגבעה שנמצאת ליד הדנובה.

7. בודפשט היא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו
אין דרך טובה יותר לראות את נקודות השיא של העיר מאשר לערוך סיור מוסמך אונסק”ו. מדריך טיולים מיוחד יכול לתת לכם סקירה מפורטת של כל מקום ומקום בעיר.

8. צעדו ב”משולש בית הכנסת” ברובע היהודי העתיק:

לפני השואה, בודפשט הייתה עיר תוססת וביתה של קהילה משגשגת של יהודים. כדאי לחקור את שלושת בתי הכנסת של העיר, כולל הגדול ביותר ברחוב דוהאני. תוכלו גם לבדוק את המוזיאונים היהודיים של העיר, שהם אתר חובה למי שרוצה ללמוד עוד על ההיסטוריה התרבותית העשירה של האוכלוסייה היהודית בהונגריה.

חופשה נעימה בבודפשט, רמי יהושע.

#בודפשט
#רמי יהושע
Share: