מור קריידלמן – התחדשות עירונית

June 19 2023reshdxmb_admin

מור קריידלמן: מהי התחדשות עירונית.מור קריידלמן, יזם ומייסד טוגדר גרופ מסביר במאמר זה על התחדשות עירונית. טוגדר גרופ הוקמה בשנת 2008 והיא מובילה בקידום וביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית.

התחדשות עירונית משמשת ככלי היעיל ביותר להתמודדות עם בעיית יוקר המחייה והמחסור ההולך וגובר בשטחים ריקים לבנייה. מגורים ישנים הופכים לחדשים או חדישים יותר העומדים בתקנים העדכניים להתמודדות עם מצב ביטחוני (ממ”ד) ורעידות אדמה. לדברי מור קריידלמן קיימים מסלולים עיקריים להתחדשות בבניינים ישנים אשר לא נבנו ע”פ תקן ישראלי 431.

התחדשות עירונית

טוגדר גרופ מובילה בתחום ההתחדשות העירונית. לקבוצה ידע רב וניסיון בתכנון ובנייה המאפשרים לה לתכנן פרויקטים המאופיינים בבנייה איכותית תוך מתן שירות אדיב יעיל קשוב וייחודי לכל בניין בדרכו לבניין מודרני וחדשני, החל מהפרויקטים הקלאסיים ועד למורכבים ביותר, ביניהם מגוון עשיר של פרויקטים מוצלחים שבנייתם כבר הסתיימה.

הקבוצה שמה דגש על מימוש כל התמורות הניתנות לבעלי הזכויות במגבלות תכנון הרווחיות. יתרה על כך, עוד בטרם הוצאת היתר בנייה קבוצת טוגדר דואגת לבניין ולרווחת המתגוררים בבניין במספר פעולות כגון : גינון, זיפות, בעיות חשמל ציבוריות, צבע וסיוד חדר מדרגות, ריסוס ועוד..

בנוסף, טוגדר גרופ דואגת להסיר צו “מבנה מסוכן” לבניין הסובל מליקויים. היא פועלת מול מחלקת מבנים מסוכנים ומטפלת בליקויים ככל הנדרש כגון : סדקים בעמודים תומכים, בעיות בצנרת, קצרים בחשמל ומפגעים בטיחותיים נוספים המסכנים את הדיירים.

#התחדשות עירונית
#טוגדר גרופ
#מור קריידלמן
Share: